Nab??r na stanowisko specjalisty ds. kadrowo-administracyjnych w Zespole Szk???? Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie
Wymagania wobec kandydata na stanowisko specjalista ds. kadrowo-administracyjnych w Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie.
1. Poziom i kierunek wykształcenia:
- wyższe ekonomiczne lub prawnicze.
2. Zakres wiedzy specjalistycznej:
- Prawo oświatowe
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo administracyjne
- Przepisy kancelaryjne.
3. Doświadczenie zawodowe:
- 5 lat - wskazane doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej, placówkach oświatowych.
4. Umiejętności:
- Znajomość obsługi komputera w tym WORD, Excel, obsługa baz danych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
5. Cechy charakteru:
- Zdyscyplinowanie,
- Konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu,
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- Elastyczność rozumienia jako zdolność przystosowania do zmieniających się warunków działania,
- Zdolność szybkiego podejmowania decyzji, dynamika działania,
- Umiejętność szybkiego logicznego i analitycznego myślenia,
6. Dyspozycyjność
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz praw publicznych
8. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalista ds. administracyjno – kadrowych.
Wymagane dokumenty:
- CV
- Podanie
- Oświadczenie o niekaralności
Dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie w terminie od 8 czerwca do 30 czerwca 2011r.
Autor informacji: Urszula Osiejewska Informację wprowadził: 34 Opublikowany dnia: 2011-06-07 Wprowadzony do BIP dnia: 2011-06-07 Zmian: 0
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.
|