









Wybory 2015
Referendum
Ogólnokrajowe
2015
Akty prawne
Projekty uchwał
Wolontariat

Informacja dotycząca obsługi
osób niesłyszących w
Urzędzie Miasta Leszna
UrzÄ…d Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. (0-65) 529 81 00
e-mail: um@leszno.pl
|
NAB??R ZAKO??CZONY. Praca - nab??r na wolne stanowisko urzÄ?dnicze ( 1 etat) w zwiÄ?zku z realizacjÄ? projektu "Rozwi?? skrzyd??a w biznesie", w tym
stanowisko ds. promocji i informacji (1/2 etetu) i asystent koordynatora projektu (1/2 etatu).
Wa??ne do dn. 13.09.2010 r.Numer dokumentu: 7/2010 Rok: 2010
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogÅ‚asza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzÄ™dnicze (1 etat)
w zwiÄ…zku z realizacjÄ… projektu „RozwiÅ„ skrzydÅ‚a w biznesie” realizowanego w ramach POKL Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, DziaÅ‚anie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiÄ™biorczoÅ›ci i samozatrudnienia; w tym:
STANOWISKO ds. PROMOCJI I INFORMACJI (1/2 etatu) i ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU (1/2 etatu)
1. Wymagania niezbÄ™dne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wyższe wykształcenie magisterskie,
f) wymagana znajomość przepisów ustaw o samorzÄ…dzie gminnym, pracownikach samorzÄ…dowych, zamówieniach publicznych, kodeks postÄ™powania administracyjnego, prawo prasowe,
g) umiejętność redagowania pism, komunikatywność, kreatywność, dokładność i obowiązkowość.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) znajomość zagadnień związanych ze wspieraniem przedsiębiorczości i samozatrudnienia,
b) znajomość zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z promocjÄ… oraz doÅ›wiadczenie w zakresie opracowania i zlecania produkcji materiaÅ‚ów promocyjnych i publikacji informacyjnych,
c) znajomość prowadzenia dokumentacji projektowej, przygotowywania i rozliczania projektów finansowanych z funduszy UE.
3. Zadania wykonywane na stanowisku ds. promocji i informacji: pracownik bÄ™dzie odpowiedzialny za dziaÅ‚ania promocyjno – informacyjne projektu oraz za administracyjno – biurowÄ… obsÅ‚ugÄ™ punktu informacyjno – promocyjnego.
Zadania wykonywane na stanowisku asystent koordynatora projektu: pracownik będzie odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji projektowej w tym za przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu.
4. Wymagane dokumenty:
a) wypeÅ‚niony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajÄ…cej siÄ™ o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dziaÅ‚ Dokumenty i informacje – Nabór do pracy - UrzÄ…d Miasta w załącznikach do niniejszego ogÅ‚oszenia),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
e) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
f) oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Zatrudnienie wybranego kandydata nastąpi na czas określony (okres realizacji projektu) od dnia 01 października 2010 r. do dnia 30 września 2012 r.
Wymagane dokumenty należy skÅ‚adać w Referacie Kadr i ObsÅ‚ugi Prawnej UrzÄ™du Miasta Leszna, ul. Karasia 15 lub pocztÄ… na adres UrzÄ™du z dopiskiem: Dot. naboru – stanowisko ds. promocji i informacji i asystent koordynatora projektu w terminie do dnia 13 wrzeÅ›nia 2010 r. do godz. 17.00.
Aplikacje, które wpÅ‚ynÄ… do UrzÄ™du po wyżej okreÅ›lonym terminie, nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
Po upÅ‚ywie terminu skÅ‚adania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie bÄ™dÄ… speÅ‚niać wymagaÅ„ niezbÄ™dnych nie przechodzÄ… do dalszego etapu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru bÄ™dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie UrzÄ™du – tablica w hollu gÅ‚ównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne nie speÅ‚niajÄ…ce kryteriów wymaganych w ogÅ‚oszeniu zostanÄ… po zakoÅ„czeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowaÅ‚y siÄ™ do dalszego etapu bÄ™dÄ… przechowywane zgodnie z instrukcjÄ… kancelaryjnÄ….
zechowywane zgodnie z instrukcjÄ… kancelaryjnÄ….
Wojewódzki UrzÄ…d Pracy
w Poznaniu
Autor informacji: Agnieszka Kania Informację wprowadził: 57 Opublikowany dnia: 2010-09-02 Wprowadzony do BIP dnia: 2010-10-05 Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.
|
|