Wybory 2015


Referendum
Ogólnokrajowe
2015



Akty prawne


Projekty uchwał


Wolontariat



Informacja dotycząca obsługi
osób niesłyszących w
Urzędzie Miasta Leszna




Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. (0-65) 529 81 00
e-mail: um@leszno.pl



PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOW? UL. KOSSAKA W LESZNIE

Data publikacji: 2010-03-03
Termin sk??adania ofert: 2010-03-23

Uwaga: w treści poniższego ogłoszenia podano błędną kwotę wadium w wysokości 15 000 zł. Prawidłowa kwota wynosi 5 000 zł i określona ona jest w ogłoszeniu o zamówieniu (UZP) oraz siwz                                                                                                                             Urząd Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie przy ul. Karasia 15 informuje, że został ogłoszony przetarg nieograniczony na „Budowę ul. Kossaka w Lesznie” Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg: CPV 45.23.31.40-2

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: warstw konstrukcyjnych nawierzchni ul. Kossaka w Lesznie w technologii nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną oraz zakresem robót przedstawionym w załączonym do SIWZ kosztorysie ofertowym.

Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i kosztorysie ofertowym. Wymienione dokumentacje są załącznikami SIWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.leszno.pl  oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15, II piętro, pokój 30).

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

 

Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6  ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

 

Wymagany termin wykonania zamówienia: 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy),

2.     posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu nawierzchni z elementów prefabrykowanych betonowych drobnowymiarowych na podbudowie z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie lub z betonu cementowego, o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2, z wyłączeniem nawierzchni chodników oraz odtworzeń nawierzchni po przekopach.

3.     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami branży drogowej, posiadającą wymagane odpowiednio uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego.

4.     sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje kwotą (środki własne lub zdolność kredytowa) w wysokości 400.000,00 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 1.500.000,00 zł 

 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana będzie za odrzuconą.

 

Termin wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł wyznaczono do dnia 23 marca 2010 roku do godz. 9:00.

Kryterium wyboru stanowić będzie  w 100 % cena.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul Karasia 15 pokój nr 30 do dnia 23.03.2010 r., do godz. 09.00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 marca 2010 roku o godz. 09:30 w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji.

Termin związania Wykonawcy ofertą wynosi  30 dni.  

 

Zamawiający informuje, że nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający informuje, że nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

Ogłoszenie w dniu 3.03.2010r. zostało zamieszczone w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych



Autor informacji: Ma??gorzata ?akomy
Informację wprowadził: 45
Opublikowany dnia: 2010-03-03
Wprowadzony do BIP dnia: 2010-03-17
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje
  - wersja z dnia 2010-03-03 wprowadzona przez: 45




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.