Wybory 2015


Referendum
Ogólnokrajowe
2015



Akty prawne


Projekty uchwał


Wolontariat



Informacja dotycząca obsługi
osób niesłyszących w
Urzędzie Miasta Leszna




Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. (0-65) 529 81 00
e-mail: um@leszno.pl



NAB??R ZAKO??CZONY. Praca - stanowisko ds. obrotu nieruchomo??ciami stanowi?cymi zas??b mieszkaniowy m. Leszna. Wa??ne do 16.03.2009

Numer dokumentu: 4/2009
Rok: 2009

URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

STANOWISKO DS. OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI STANOWIĄCYMI ZASÓB MIESZKANIOWY MIASTA LESZNA


1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne / prawnicze,
f) bardzo dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, w tym Excel.


2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej w zakresie gospodarki nieruchomościami,
b) studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami
c) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

3. Zadania wykonywane na stanowisku: pracownik odpowiedzialny będzie za przygotowanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego do sprzedaży zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Leszna.

4. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział Dokumenty i informacje – Nabór do pracy - Urząd Miasta w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) dokument poświadczający wykształcenie,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
e) oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty należy składać w Referacie Kadr i Obsługi Prawnej Urzędu Miasta Leszna, ul. Karasia 15 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obrotu nieruchomościami w terminie do dnia 16 marca 2009 r. do godz. 17.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.



Autor informacji: Agnieszka Kania
Informację wprowadził: 28
Opublikowany dnia: 2009-03-05
Wprowadzony do BIP dnia: 2009-04-02
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje
  - wersja z dnia 2009-03-05 wprowadzona przez: 28




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.