URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na
STANOWISKO DS. PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
w Wydziale Dochodów i Windykacji
1. Wymagania konieczne (formalne):
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,
b) znajomość ustaw: o podatkach i opłatach lokalnych, o opłacie skarbowej, ordynacji podatkowej
c) umiejętności analityczne, dobra komunikacja pisemna,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) bardzo dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, w tym Excel.
2. Wymagania pożądane:
a) wykształcenie wyższe o specjalności: administracja podatkowa lub finanse gmin,
b) doświadczenie w pracy w zakresie podatków samorządowych i w zakresie postępowania administracyjnego,
c) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
3. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) dokument poświadczający wykształcenie oraz staż pracy w administracji publicznej,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
f) oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Szczegółowy opis stanowiska pracy oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Leszna www.bip.leszno.pl (dział Dokumenty i informacje – Nabór do pracy - Urząd Miasta w załącznikach do niniejszego ogłoszenia) lub w Urzędzie Miasta Leszna, ul. K. Karasia 15 w Referacie Kadr i Obsługi Prawnej, II piętro, pok. 36.
Wymagane dokumenty należy składać w Referacie Kadr i Obsługi Prawnej Urzędu Miasta Leszna, ul. Karasia 15 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. podatku od nieruchomości w terminie do dnia 29 grudnia 2008 r. do godz. 15.30.
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Autor informacji: Agnieszka Kania
Informację wprowadził: 28
Opublikowany dnia: 2008-12-12
Wprowadzony do BIP dnia: 2009-01-29
Ilość zmian wpisu: 1 -
pokaż poprzednie wersje