Wybory 2015


Referendum
Ogólnokrajowe
2015



Akty prawne


Projekty uchwał


Wolontariat



Informacja dotycząca obsługi
osób niesłyszących w
Urzędzie Miasta Leszna




Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. (0-65) 529 81 00
e-mail: um@leszno.pl



NAB??R ZAKO??CZONY. Praca - stanowisko ds. dodatk??w mieszkaniowych w Wydziale Gospodarki Lokalowej. Wa??ne do 12.09.2008

Numer dokumentu: 23/2008
Rok: 2008

URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na

STANOWISKO DS. DODATKÓW MIESZKANIOWYCH
w Wydziale Gospodarki Lokalowej

1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) wykształcenie wyższe,
b) staż pracy w administracji publicznej,
c) dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, w tym Excel,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

2. Wymagania pożądane:
a) wykształcenie wyższe magisterskie,
b) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
c) znajomość przepisów dotyczących dodatków mieszkaniowych.

3. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) dokument poświadczający wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i wymagany staż pracy,
f) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
g) oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Szczegółowy opis stanowiska pracy oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Leszna www.bip.leszno.pl (dział Dokumenty i informacje – Nabór do pracy - Urząd Miasta w załącznikach do niniejszego ogłoszenia) lub w Urzędzie Miasta Leszna, ul. K. Karasia 15 w Referacie Kadr i Obsługi Prawnej, II piętro, pok. 36.

Wymagane dokumenty należy składać w Referacie Kadr i Obsługi Prawnej Urzędu Miasta Leszna, ul. Karasia 15 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. dodatków mieszkaniowych w terminie do dnia 12 września 2008 r. do godz. 15.30.
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.



Autor informacji: Agnieszka Kania
Informację wprowadził: 28
Opublikowany dnia: 2008-08-08
Wprowadzony do BIP dnia: 2008-09-29
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje
  - wersja z dnia 2008-08-08 wprowadzona przez: 28




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.