Wybory 2015


Referendum
Ogólnokrajowe
2015



Akty prawne


Projekty uchwał


Wolontariat



Informacja dotycząca obsługi
osób niesłyszących w
Urzędzie Miasta Leszna




Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. (0-65) 529 81 00
e-mail: um@leszno.pl



Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydzia??y i stanowiska urz?du » Biuro Prasowe

Biuro Prasowe

E-mail: rkotomski@leszno.pl, lgbiorczyk@leszno.pl, pjanowicz@leszno.pl
Ulica: Kazimierza Karasia 15
Kod: 64-100
Miasto: Leszno
Telefon: 065 529 81 28
Wydział/stanowisko w: Prezydent Miasta Leszna

Do zadań Biura Prasowego należy:

 

 1.     Obsługa Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza, Skarbnika i Urzędu w zakresie kontaktów z mediami.

 2.     Informowanie mediów o działaniach poprawiających stan obsługi obywatela.

 3.     Uczestniczenie w przygotowaniu sprostowań, polemik oraz wyjaśnień Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza, Skarbnika oraz inne osoby pełniące funkcje kierownicze w Urzędzie.

 4.     Komunikacja społeczna za pośrednictwem portali internetowych.

 5.     Nadzór i monitorowanie serwisu www.leszno.pl.

 6.     Promocja Miasta poprzez portale społecznościowe.

 7.     Współpraca z prasą, radiem, TV i mediami internetowymi.

 8.     Zbieranie, przetwarzanie i opracowywanie informacji dotyczących Urzędu Miasta i podległych jednostek.

 9.     Utrzymywanie kontaktów z mediami - przekazywanie komunikatów prasowych, organizowanie, prowadzenie i obsługa konferencji prasowych, koordynacja przygotowania wkładki ABC.

10.     Przygotowywanie przemówień, życzeń  i gratulacji.

11.     Gromadzenie, analizowanie i reagowanie na wszelkie informacje o Lesznie ukazujące się
w mediach.

12.     Doradztwo dla pracowników Urzędu w sprawach kontaktu z mediami.

13.     Realizacja zadań z zakresu komunikacji społecznej, w tym kampanii informacyjnych oraz konsultacji społecznych.

14.     Wykorzystanie Internetu dla celów komunikacji społecznej.

15.     Wspieranie imprez oraz organizowanych konferencji przyczyniających się do kreowania pozytywnego obrazu Urzędu Miasta.

16.     Prowadzenie centralnego rejestru spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
w tym:

1)     koordynowanie działań związanych z udzielaniem informacji publicznych oraz czuwanie nad ich terminowym udzielaniem,

2)     przygotowywanie wzorów odpowiedzi w ramach spraw dotyczących Prezydenta Miasta Leszna,

3)     prowadzenie w oryginale zbioru dokumentacji związanej z załatwianiem wniosków
o udostępnianie informacji publicznych. Przechowywanie i archiwizowanie ich zgodnie
z zasadami instrukcji kancelaryjnej i przepisów prawa w tym zakresie.




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Wydzia??y i stanowiska urz?du
Kadencja: Kadencja VII (2014 - 2018)
Autor informacji: Paulina Janowicz
Informację wprowadził: Paulina Szulczynska
Opublikowany dnia: 2010-02-18
Wprowadzony do BIP dnia: 2015-08-12
Ilość zmian wpisu: 5 - pokaż poprzednie wersje




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.